סימולציות לסטודנטים לתואר שני בעבודה סוציאלית – פגיעה מינית בילדות

השימוש בסימולציות חברתיות בהכשרת אנשי מקצוע בתחום של התעללות בילדים נמצא יעיל ביותר. שילוב של סימולציות חברתיות המאפשרות אימון וקבלת משוב עוד בשלב הלימודים יכול לסייע לסטודנטים בתחושת המסוגלות והמוכנות להתמודדות בשטח.

במהלך הפעילות הופעלו סימולציות ב"מודל אודיטוריום" בשתי קבוצות- בכל קבוצה התקיימה סימולציה מול סטודנט אחד כאשר שאר הקבוצה יושבת מסביב וצופה. לאחר מכן התקיים תחקיר.

משוב: הסטודנטיות ציינו שהסימולציות מסייעות להן להבין את חשיבות השיחה על טראומה בילדות והן תורמות לתהליך הכשרתן כעובדות סוציאליות.

בסימולציות השתתפו שתי קבוצות, בכל אחת 25 סטודנטים לתואר שני בעבודה סוציאלית. כל קבוצה השתתפה במפגש אחד.

עבור לתוכן העמוד