The website supports Exploer 11 and up

שולחן עגול בנושא התעללות והזנחה בילדים על הספקטרום האוטיסטי

פרי שיתוף פעולה של מכון חרוב והמרכז לאוטיזם

 

יום ראשון ה-7 למרץ 2021, בין השעות 13:00-15:00

 

 

במסגרת המפגש תינתן הרצאת מבוא בנושא של התעללות והזנחה בילדים על הספקטרום האוטיסטי תוך התייחסות לתופעה ושכיחותה, סימנים לזיהוי פגיעה בקרב ילדים על הספקטרום האוטיסטי וכיצד נכון להגיב כשמתגלה פגיעה. לאחר ההרצאה יפתח דיון ומענה על שאלות משתתפים בנושא.

 

המרצה:

רונית שוסל – פסיכולוגית התפתחותית מומחית-מדריכה.
אחראית התחום הפסיכו-סוציאלי בגני התקשורת ומרכזי הטיפול, אלו"ט.
אחראית יחידת פיתוח הידע בחטיבת הטף, אלו"ט.
עוסקת בטיפול ילד – הורה ומרצה במכון חרוב לטיפול בטראומה בילדים (CPP).

 

 

אנא אשרו השתתפותכם בכתובת: autismcenter@mail.huji.ac.il

 

להורדת ההזמנה לחצו כאן 

 

המרכז לאוטיזם:
המרכז לאוטיזם של האוניברסיטה העברית בירושלים הוא המרכז לאוטיזם הרב תחומי הראשון במזרח התיכון. המרכז מתבסס על שיתוף פעולה בין מספר פקולטות באוניברסיטה העברית, המרכז הירושלמי לבריאות הנפש ובתי חולים מסונפים. המרכז לאוטיזם מפגיש בין מחקר חדשני, שירותים קליניים, השתלמויות מקצועיות והוראה לאנשי מקצוע ולהורים בקהילה. המחקר מתבסס על היחסים עם הקהילה, דבר אשר בתקווה יוביל לפרקטיקה קלינית טובה יותר, לתוכניות ומדיניות ציבוריות לתמיכה באלו המתמודדים עם הפרעה ברצף האוטיזם.

 

השולחן העגול:
כחלק מפעילות של המרכז לאוטיזם מתקיים מפגש שולחן עגול בין שלוש לארבע פעמים בשנה. למפגש זה מוזמנים כל אנשי המקצוע במרחב ירושלים (כולל מזרח ירושלים) העוסקים בתחום האוטיזם, הן ממשרדי הממשלה כמו משרד הבריאות, משרד החינוך ומשרד הרווחה והן עמותות וגופים נוספים. מפגשי השולחן העגול נועדו לשוחח על סוגיות הנוגעות בכולנו ומאפשרים עדכון והתחדשות של ידע בתחום האוטיזם והתחומים הנושקים לו על ידי שיחה מפרה ומעשירה בין אנשי מקצוע שונים על נושאים הנוגעים לעבודתם.
המפעל המבורך הזה החל ביוזמת עיריית ירושלים ולאחר השינויים במנהל למוגבלויות של משרד הרווחה – לקח המרכז על עצמו את המשך קיום המפגשים.

 

לאתר המרכז לאוטיזם לחצו כאן  

 

 



עדכון אחרון 25 פברואר 2021
המערכת בפעולה, אין לסגור את הדפדפן עד להצגת אישור ההרשמה באתר.