The website supports Exploer 11 and up

מגזין חרוב מהשטח

מגזין חרוב מהשטח גיליון מיוחד

אודות הגיליון

חרוב מהשטח יצא לאור כדי להגביר את החיבור בין אנשי העשיה בשטח עם אנשי האקדמיה וגם בינם לבין עצמם. כשהגינו גיליון זה חשבנו להציג את מגוון אפשרויות ההשמה החוץ ביתית אך לאור ארועי השבעה באוקטובר החלטנו ליצור גיליון מיוחד שעוסק בהשמה חוץ ביתית בזמן מלחמה, ומביא סיפורים מתוך המקומות השונים של מי שמטפל בילדים שהוצאו מביתם בימים הקשים של תחילת המלחמה.

הפנים מאחורי

דניאל כהן ז"ל

ב-19 באוקטובר אמור היה להערך אירוע פרידה לדניאל שהייתה צפויה לסיים לעבוד כמדריכה בהוסטל "נאות אביב". דניאל הזמינה אליו נשות צוות ונערות מהעבר, ותכננה עם הנערות לעשות ערב קריוקי ו"על האש", ולשתות קולה מבקבוקי זכוכית, הדברים שהיא הכי אהבה לעשות איתן. כחלק מתהליך הפרידה של דניאל היא החלה לקיים שיחות פרידה עם הנערות ולשתף בהתרגשות על העסק החדש שפתחה. בתאריך ה-12.10, שבוע לפני התאריך, קיבלנו את ההודעה שזוהתה גופתה של דניאל שנרצחה במסיבה ברעים. הנערות ביקשו שלא נבטל את האירוע והציעו שנערוך אותו, בדיוק כפי שהיא תכננה ורצתה. וכך, האירוע ב-19.10 הפך מאירוע פרידה  מההוסטל, לאירוע פרידה וזיכרון.

להמשך קריאה לחץ כאן

לזכרה של דניאל כהן שהפכה מנערה למדריכה בהוסטל נאות אביב

דניאל כהן הגיעה ב-2013 כנערה להוסטל, לימים הגשימה חלום והפכה למדריכה במקום בו התבגרה. ארוע הפרידה שתיכננה מהמקום הפך לפרידה מהאישה שהפכה להיות המדריכה, החולמת והיזמית.

סיפורו של הוסטל נאות אביב בעקבות ארועי השבעה באוקטובר לכתבה לחץ כאן

נפרדים מדניאל

בלונים לבנים בשמי ההוסטל עם מילות פרידה מדניאל 

ביקור בית

משתפים מהשטח

הכר את נשות המכון

על כתיבת מתווה העבודה על טראומות המלחמה

כשמפנים את הבית

סיפורו של משפחתון סעד שפונה יחד עם שאר אנשי הקיבוץ

ילדי אומנה בקו החזית

איילת נועם רוזנטל

על כתיבת מתווי העבודה על טראומות המלחמה



עדכון אחרון 26 דצמבר 2023
המערכת בפעולה, אין לסגור את הדפדפן עד להצגת אישור ההרשמה באתר.