The website supports Exploer 11 and up

השלם עולה על סך חלקיו, האמנם, ומתי? – AMBIT מודל מבוסס מנטליזציה לעבודה טיפולית רב-מקצועית

יום שני, ה-21/12, בין השעות 21:15-20:00

 

להורדת ההזמנה לחצו כאן

 

AMBIT הוא מודל חדשני מבוסס מנטליזציה לעבודה רב-מקצועית טיפולית אינטגרטיבית. הטיפול בילדים, בני נוער או מבוגרים עם קשיים מורכבים מחייב עבודה שיתופית של אנשי מקצוע מתחומים שונים. אולם, מסתבר כי העבודה השיתופית דורשת מיומנויות נוספות שהן מעבר להכשרה הייחודית המקצועית שכל אחד מאיתנו רכש ומטפח לאורך שנים.
המודל פותח במסגרת תאוריית מנטליזציה במכון אנה פרויד בלונדון. הוא מתאר את הדינמיקות השכיחות בצוותים ובמערכי טיפול; חיכוכים בין אנשי המקצוע השונים על גבולות גזרה, קשיים ביצירת אמון הדדי, חזרה שוב ושוב על אותן פרקטיקות  גם כאשר הקליינט אינו מתקדם באמת ועוד ועוד . המודל מניח את המנטליזציה (היכולת לזהות מדוע אני ואחרים פועלים כפי שאנו פועלים), כמפתח להתמודדות עם מצבים של תקיעויות – הן בעבודה מול הקליינט והן באינטראקציה השוטפת בין אנשי המקצוע השונים.

בהרצאה יוצגו מודל AMBIT ומושגים בסיסים, וכן יישומים חדשניים שלו בשטח.

 

המרצה: נעמה גרינולד, פסיכולוגית קלינית, מטפלת בילדים ומבוגרים בקליניקה בירושלים. יועצת ארגונית במכון צפנת. מנהלת מדרשת אפיקים להוראת פסיכואנליזה ברוח אינטגרטיבית במכון מפרשים שבמכללה האקדמית תל-אביב יפו, ומרצה באוניברסיטה העברית במגמה החינוכית-קלינית של הילד ובבית הספר למדיניות ציבורית וממשל.

 

 



עדכון אחרון 24 דצמבר 2020

הרשמה

ההרשמה נסגרה בשל ריבוי משתתפים. מזמינים אתכם להרשם להרצאות אחרות בתכנית.
צוות מכון חרוב

המערכת בפעולה, אין לסגור את הדפדפן עד להצגת אישור ההרשמה באתר.