The website supports Exploer 11 and up

מפגש קמפ-חרוב בזום בנושא: מניעה קהילתית של התעללות בילדים: הצעדים הבאים בעולם של קורונה

לצפיה בהרצאה שהוקלטה: https://www.youtube.com/watch?v=AUnRKh2eizs&t=1s

למפגשי קמפ חרוב באתר המכון לחצו כאן

כתב העת הבינלאומי להתעללות בילדים, The International Journal of Child Maltreatment, שמח להציג בפניכם את מפגש קמפ-חרוב, בו יושם זרקור על ידע חדשני שמובא בפרסומים ומאמרים חדשים בתחום. את המפגש ינחו העורכות הראשיות של כתב העת, פרופ' כרמית כץ וד"ר ג'יל מקליי.

יום רביעי, 30 ביוני 2021, בשעה 17:00

*ההשתתפות בהרצאה לא כרוכה בתשלום אך יש להירשם מראש!

בת' מולנר היא פרופסור במדעי הרפואה ואפידמיולוגית פסיכולוגית-חברתית. פרופ' מולנר חוקרת במהלך עשרים השנים האחרונות את הסיבות וההשלכות של אלימות במשפחה, אלימות בין בני נוער ואלימות בקהילה. המחקר שם דגש מיוחד על האטיולוגיה וההשלכות של פגיעה מינית בילדים, ועל מניעה קהילתית של התעללות בילדים ואלימות בין בני נוער.

היום, פרופ' מולנר מובילה מחקר אודות תכנית התערבות לילדים בסיכון בגיל הרך שהוצאו מביתם וחווים קשיים חברתיים, רגשיים והתנהגותיים. בנוסף, היא מפקחת על הערכת היוזמה למשאבים להתמודדות עם טראומטיזציה משנית.

בעברה, מולנר הייתה החוקרת הראשית של פרוייקט "ארגז הכלים של הטראומטיזציה המשנית"- שיתוף פעולה בין חוקרים אקדמיים ובין ארגונים מקומיים ובין-לאומיים של נותני שירות ומענה ראשוני לקורבנות. מדובר על מאגר מקוון של כתבי מדיניות ופרקטיקה, תוכניות, ספרות מדעית, קישורים לאתרים רלוונטיים ועוד מגוון משאבים המדריכים ומלווים ארגונים בעבודה ממוקדת טראומטיזציה משנית. פרופ' מולנר היא גם חברה בוועד המנהל של מרכז החירום לנפגעות ולנפגעי אונס באזור בוסטון, שם התנדבה כיועצת רפואית במשך שבע שנים, והייתה חברה בוועד המנהל בשנים 2015-2020.



עדכון אחרון 10 אוקטובר 2021

הרשמה

ההרשמה נסגרה . הנכם מוזמנים להירשם לפעילויות נוספות שלנו שמופיעים בקטגורית קורסים באתר.
צוות מכון חרוב

המערכת בפעולה, אין לסגור את הדפדפן עד להצגת אישור ההרשמה באתר.