The website supports Exploer 11 and up

על חרוב ארצות הברית

לאתר של חרוב ארה"ב לחצו כאן
לקישור של דף הפייסבוק של חרוב ארה"ב לחצו כאן

 

שלוחת מכון חרוב באוניברסיטת אוקלהומה טולסה. מיזם חדש המשלב את המיטב משני עולמות: המומחיות הייחודית וההנהגה הבין-לאומית של מכון חרוב-ישראל – והידע והמומחיות החינוכיים מבוססי-המחקר של אוניברסיטת אוקלהומה-טולסה ושל הפקולטה לעבודה סוציאלית ע"ש אן והנרי זארו.

 

חרוב-ארצות הברית, הינו מיזם של הקרן המשפחתית ע"ש צ'רלס ולין שוסטרמן. המכון מתמקד בחינוך ובהכשרה מקיפים, רב-תחומיים, לסטודנטים ולאנשי מקצוע הנוגעים בחיי ילדים נפגעי התעללות חרוב ארה"ב ומטרתו להכשיר אנשי מקצוע לזיהוי, מניעה וטיפול בילדים נפגעי התעללות והזנחה.

 

חרוב-ארה"ב שוכן באגף הסימולציה החדשני על שם שוסטרמן, אשר במרכז החינוך החדש ע"ש טנדי באוניברסיטת אוקלהומה-טולסה.
במרכז החינוך ע"ש טנדי מתקיימות סימולציות חברתיות ורפואיות חדשניות המספקות שיטת הכשרה ייחודית וקבלת משוב מעמיתים ומומחים בתחום. בשיטה זו הסטודנטים ואנשי המקצוע יכולים לתרגל מיומנויות ופרקטיקה מקצועית בסביבה בטוחה, הקרובה למציאות.. במרכז הסימולציה יש דירה המאפשרת לתרגל ביקורי בית או התערבויות אחרות בבית המשפחה, ישנם חדרי ייעוץ וכן חדרי מיון, חדרי אבחון, יחידה לטיפול נמרץ וחדרי תחקיר, בהם נערכים דיונים לאחר הסימולציות. הסימולציות מוקלטות ומצולמות והמשתתפים צופים בעצמם במהלך התדרוך ומקבלים משוב מהלקוח המדומה (שחקן, המשחק את הלקוח), מעמיתים וממדריכים. למידה באמצעות סימולציה היא חוויה משמעותית ועוצמתית המגשרת בין התאוריה ובין הפרקטיקה.

 

חרוב-ארה"ב כמכון חרוב בירושלים, משתמש באסטרטגיה מגוונת לקידום מטרותיו:
פיתוח תכניות חינוך חדשניות המציידות את אנשי המקצוע בידע ובכלים מקצועיים עדכניים, תאורטיים ואמפיריים, שיאפשרו להם לתפקד ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.
טיפוח קהילת אנשי מקצוע הפועלים ברמה הגבוהה ביותר על מנת לקדם את רווחתם ושלומם של הילדים וקידום אנשי המקצוע איתם עובדה המכון הוא אותם אנשי המקצוע המקיפים את הילד נפגע ההתעללות וההזנחה -עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, רופאים, אחיות, שופטים, פרקליטים, יועצים חינוכיים ועוד.
העלאת המודעות הציבורית לחובת הדיווח ולתופעת ההתעללות באמצעות חינוך ציבורי והשפעה על מדיניות וחקיקה הנוגעות להתעללות בילדים ולהזנחתם

 

הכנסים והקורסים בחרוב ארצות הברית מיועדים לאנשי מקצוע במגוון תחומים:

• רופאי ילדים בבתי חולים
• רופאים ואחיות בבתי חולים ובקהילה
• עובדים סוציאליים משפחתיים וקהילתיים
• אנשי חוק ומשפט
• תובעים ציבוריים
• פסיכיאטרים בקהילה ובבתי חולים
• אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש
• עובדים להגנת הילד
• פסיכולוגים ויועצים בבתי ספר
• קלינאים ומטפלים אחרים

 

חרוב-ארה"ב עושה שימוש בנסיון הנרחב שנצבר בישראל בהכשרת אנשי מקצוע ובעבודתם עם אוכלוסיות מיוחדות וכן בנסיון ובמומחיות בהכשרות מבוססות סימולציה, תוך התאמה ספציפית לצרכיהם של אנשי המקצוע המקומיים.

 

 

 

המערכת בפעולה, אין לסגור את הדפדפן עד להצגת אישור ההרשמה באתר.